Informacja o Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gorlicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)

Piktogram oznaczający tekst łatwy do czytania i zrozumienia
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. More information at www.inclusion-europe.eu/easy-to-read” 

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach w skrócie GOPS w Gorlicach.

GOPS zajmuje się:

  • Pomocą społeczną z terenu Gminy Gorlice,
  • Funduszem Alimentacyjnym,
  • Przemocą w Rodzinie
  • Obsługą świadczeń rodzinnych,
  • Obsługa świadczeń pielęgnacyjnych, wychowawczych
  • wypłatami zasiłków,
  • sprawami kadrowymi,
  • tworzeniem materiałów dla Rady Gminy dotyczących Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • współpracą z innymi jednostkami,

GOPS znajduje się przy ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice.

Jest on czynny od poniedziałku do piątku od 7:30  do 15:30.

 

Aby załatwić swoją sprawę nie trzeba przychodzić do siedziby.

Można napisać zwykły list lub przesłać e-mail.

Adres pocztowy to: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gorlice,
ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice.

Adres poczty internetowej to: gops.gorlice@post.pl.

Można też zadzwonić na numer telefonu: 18 353 75 74.

 

GOPS jest jednostką budżetową Gminy Gorlice.